»Odkar smo ustanovljeni, je bila ena smrtna žrtev na avtocesti, ena hudo telesno poškodovana, preostalo so bile pa bolj gmotna škoda in pa lahke telesne poškodbe.«
»Trditev, da je prometna varnost boljša, lahko podkrepimo tudi s podatkom, da je na avtocestah in hitrih cestah do reorganizacije umrlo 17 udeležencev cestnega prometa, po njej pa devet.«
»Zlasti pri hujših nesrečah, katerih reševanje in odprava posledic lahko trajata dalj časa (in lahko zahtevata tudi začasno popolno zaporo avtoceste), so prometni zastoji zelo dolgi, še posebej če gre za avtoceste, na primer primorsko, ki so že sicer prometno zelo obremenjene.«
»Država še vedno počne to, kar je zastavila leta 1970, ko je bil sprejet prvi nacionalni program za avtoceste.«
»Spopadamo se s preozkimi avtocestami in še vedno imamo zelo zastarelo železniško omrežje, ki ne omogoča niti povečane hitrosti vlakov niti povečane kapacitete pretovora.«
»Na avtocestah in hitrih cestah se letno zgodi od 10 do 15 odstotkov vseh prometnih nesreč.«
»Po legalizaciji konoplje se je število prometnih nesreč s telesnimi poškodbami povečalo za 475 odstotkov.«
»Kar lahko zdaj potrdim, je, da je avtobus s približno 25 ljudmi trčil v tovornjak na sečišču avtoceste ena in avtoceste pet.«
»Zavedamo se, da je zmanjševanje prometnih zastojev in povečevanje varnosti ter pretočnosti avtocest izziv, s katerim se soočajo številne države, da pa glede na cestninski sistem v Sloveniji diferencirana cestnina ne bo ukrep, s katerim bi jih bilo mogoče obvladovati, ampak bodo potrebne temeljite spremembe v prometni politiki na ravni države.«
»V zadnjih mesecih je prometna pretočnost na slovenskih avtocestah močno upadla. Čeprav se turistična sezona še ni začela, se že zdaj vsakodnevno spopadamo z velikimi zastoji, ki niso posledica povečanja obnovitvenih in vzdrževalnih del niti prometnih nesreč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju